Let the fun begin!…

Aldrig færdig som gårdsanger!

 

Men der skal ske noget  nyt! Og for mig; tit! Jeg kan ikke nøjes og jeg har altså krudt i måsen.
Så selvom min tid som fuldtids-negletekniker er slut i en salon, skal jeg stadig være i neglebranchen, men lidt på sidelinien. Jeg elsker stadig negle og alt den kreativitet der kan udfoldes på neglene.

Jeg vil fortsat bestræbe mig på at vise nye designs, sætte trends for hvad der er sjovt og lovligt på neglene, samt give et lilleindblik i hvem jeg egentlig er… (Uden selfies med trutmund;) )

Jeg vil forsøge at lave videoguider til teknikker og jeg svarer selvfølgelig på ALLE spørgsmål der måtte komme i dette uformelle forum

Glæder mig til at se hvem der følger med

 

// Manja Liah

4 thoughts on “Let the fun begin!…

  1. Ihh.. Dette er allerede min nyt yndlingsblog!
    Kan næsten ikke vente til de næste indlæg.
    Super fedt initiativ; det er sådan en blog her, der mangler i blogland ☺!

  2. Manja, jeg har aldrig rigtigt fået fat i… Hvad skal du så nu? Skal du stadig undervise ved CND osv.?
    Du ved nok at jeg elsker dit arbejde, og må indrømme at jeg blev en smule trist da jeg læste at du lukker salonen. Men forstår dig nu godt. Jeg står selv i et dilemma om hvad jeg skal, og jeg tror på vi skal gå efter det vi drømmer om.
    Og dejligt at vi stadig høre lidt fra dig gennem din blog, jeg håber at se endnu flere inspirationsbilleder og endnu flere videoer, for én ting kan du ikke løbe fra… Du ér så skide dygtig!
    Og mange gange tillykke med din længe ventede dag i lørdags. Du var smuk!

    Mvh Sofie.

    • Hey Sofie 🙂 Tak for din trofasthed på bloggen, det e rjo fantastisk..
      Jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at blive i branchen og jeg skal stadig undervise og inspirere så meget som mouligt, indtil jeg er en uddød race i branchen 🙂 Men jeg KAN ikke slippe neglebranchen endnu, jeg elsker det for meget. Så jeg holder mig i form derhjemme på veninderne og mig selv, så håber at det kan give lidt inspiration fremover 🙂

      Jeg er startet på uddannelsen til Multimediedesigner, så fremover skal jeg være nørd i et andet fag. Det er udvikling af hjemmesider, apps og grafisk arbejde. Så jeg kan stadig være kreativ, men med nye udfordringer 🙂
      Hvad er dit dilemma? Hvor ny er du i neglebranchen?

      Tusind tak for de søde ord, min brylupsdag var fantastisk og jeg kommer helt sikkert til at spamme jer med lidt flere billeder fremover 😉 Haha..

      Hav en dejlig dag!
      Mange hilsner Manja!

      • Godt at høre at vi stadig kommer til at se lidt til dig endnu – og nej, når man først er i neglebranchen, slipper man den nok aldrig helt igen! Jeg håber jeg en dag kan komme til København og få lidt undervisning af dig, det kunne være super fedt.
        Men godt at høre at du kan få lov til begge de ting du har lyst til!

        Jeg står i det dilemma at jeg er født med gigtsygdommen. Jeg har alle mine dage haft store drømme om at blive frisør og meget andet, men pga. min sygdom er jeg nød til at holde mig tilbage.. Dog har jeg også forelsket mig i neglebranchen, hvor jeg de sidste 3 år har lavet med uprofessionelle produkter. I maj startede jeg dog på CND’s basis brisa gele kursus, som jeg er så glad for. Derudover drømmer jeg om at starte som kosmetiker og ellers få bygget en masse fede kurser på og måske få en større selvstændig salon der tilbyder flere forskellige behandlinger. I dag har jeg en lille salon hjemme hvor jeg tilbyder neglebehandlinger. Men fremtiden afhænger dog af hvordan min gigt reagere på det hele, så det handler lidt om bare at springe ud i det og håbe på det bedste. Jeg har i mange år drømt om at blive negletekniker, og jeg lever og brænder for det, men kosmetiker uddannelsen og mere oveni er min livsdrøm! Bare typisk at man vælger at give gigt til mig som drømmer om alle de ting..

        Men jeg følger skam med endnu så Manja, og glæder mig til at se flere af dine fantastiske ideer!

Skriv et svar

